BETINGELSER - Forbruker

Vi er en del av handelskonseptet Nibbler. Nibbler tilbyr handelsløsninger for en rekke bedrifter innen forskjellige bransjer og er et bindeledd mellom deg og aktørene. Løsningen gir deg flere fordeler, blant annet felles betalingsløsning og innlogging til tjenester levert av Nibbler slik at du enkelt kan handle fra en rekke aktører med kun en innlogging.

ORDREBEKREFTELSE

Bestiller du varer fra oss går din bestilling via handelskonseptet Nibbler og videre til vår restaurant som fører varen via Nibbler sin handelsløsning. Vi behandler din ordre og du mottar umiddelbart en bekreftelse per SMS og e­post, med informasjon om bestillingen din. Restauranter leverer vanligvis innen maksimalt 90 min.

Dersom du betaler per kort vil kortet ditt først belastes når vi har godkjent din bestilling. Dersom en eller flere varer ikke kan leveres belastes du selvsagt ikke for dette. Vi reserverer oss for at varen blir utsolgt og for prisfeil som kan oppstå. Av og til kan det hende at en vare du bestiller blir utsolgt før systemet vårt kan oppdatere dette. Dette hender som regel når flere bestiller samme vare samtidig.

KORTBETALING

Du har mulighet for å betale med bankkort, samt internasjonale kredittkort. Alle priser er inkl. mva, såfremt du ikke er på et passordbeskyttet forhandlerområde. Velger du å betale med kort er det ingen ekstra avgift enn fraktkostnaden. Når du betaler med kort håndteres betalingen av vår betalingspartner Stripe for å garantere rask og sikker betaling.

SLIK HANDLER DU

Når du har lagt produktene du vil handle i handlekurven din, går du videre til kassen.

SIKKERHET

For våre kunders trygghet har vi i samråd med vår sikkerhetsekspert innført følgende rutiner for å øke sikkerheten ved kjøp.

All informasjon sendes kryptert via sikre servere (SSL/HTTPS). Mer informasjon angående sikkerheten kan du lese mer om lenger ned på siden. Du kan selv kontrollere at informasjonen som sendes via Internett er sikker ved å se på adresselinjen som begynner med https:// (vanlig trafikk går via http://).

Nibbler er ansvarlig for kredittkorttransaksjoner gjort gjennom denne nettsiden

Frakt og levering

Levering av varer anses som gjennomført når kunden har fått varen utlevert.

ALLERGIER

Allergi­, diett­ og annen menyinformasjon:

Vi merker alle retter med ingredienser. Men er du i tvil om allergivarsler, innholdet i en rett, bør du rådføre deg direkte med restauranten, før du bestiller. Vi prøver å gjengi menyinformasjon så nøyaktig som mulig. Det er restaurantene som er ansvarlige for denne informasjonen. Vi påtar oss ikke et slikt ansvar.

REKLAMASJON

Er du ikke fornøyd med kvaliteten på et produkt eller en tjeneste som er gitt av en restaurant, kan du gi tilbakemelding til oss på support@nibbler.no. Vurderingene er en viktig del av vår kvalitetskontrollprosess.

KOMPENSASJON

Ønsker du å be om å få refundert pengene, en proporsjonal prisreduksjon eller en annen form for kompensasjon, bør du kontakte restauranten direkte for å gi uttrykk for reklamasjonen og, hvis aktuelt, følge restaurantens egen reklamasjonsprosedyre. Hvis du ikke er i stand til å kontakte restauranten, eller restauranten ikke behandler din reklamasjon, kan du ta kontakt oss på support@nibbler.no. Vi vil kontakte restauranten på dine vegne for å be om kompensasjon.